M&A 4: Viestinnän rooli yrityksen arvonmuodostuksessa – puolipisteen siirtelystä strategiseksi voimavaraksi

Alkaa: 22.05.2024 klo 09:00
Päättyy: 22.05.2024 klo 10:30

Tänä keväänä M&A-sarjassa perehdytään neljän studiotilaisuuden verran yrityskauppaprosesseihin sekä asiantuntijoiden avun hyödyntämiseen silloin, kun softafirma hakee oman pääomapohjansa vahvistamista tai omistajat exitiä. Kaikki sarjan materiaalit tulevat olemaan saatavilla yhdistyksen jäsenille materiaalipankissa tapahtumien jälkeen. Seuraavana tulossa on vielä:

Kokemus puhuu! Kuulemme sarjayrittäjä Kim Nybergin käytännön kokemuksia ja oppeja lukuisista tehdyistä yrityskaupoista, niin myyjän kuin ostajan rooleissa, sekä millä tavoin eri asiantuntijat ovat olleet mukana niihin liittyvissä prosesseissa.

Osa 4: Viestinnän rooli yrityksen arvonmuodostuksessa – puolipisteen siirtelystä strategiseksi voimavaraksi

Viestinnällä on keskeinen rooli kaikissa yrityksen elinkaaren vaiheissa. Erinomaisesti hoidettu viestintä kirittää monin tavoin liiketoimintaa ja huonolla viestinnällä voi puolestaan tuhota tehokkaasti sen kaiken, mitä on saanut vaivalla rakennettua. Viestinnän valmiudet ja osaaminen mitataan erityisesti yritysjärjestelyssä. Nämä maistiaisina siitä, mihin pureudumme tässä tilaisuudessa.

Miksi osallistua 💡

  • Sait yllä kuvatun johdosta ahaa-elämyksen siitä, mikä osa-alue yrityksessäsi on heikolla hoidolla
  • Arvioit, että on aika kerrata keskeiset viestinnän vinkit riippumatta siitä, oletko kasvattamassa yritystäsi tai valmistelemassa sitä myyntikuntoon
  • Organisaatiossasi osataan viestintä, mutta haluat ymmärtää, miten viestintää voisi vielä entisestään virittää

Kim Nybergin seuraksi studiovieraaksemme saapuu Hill & Knowltonin Managing Director, CEO, Tarja Jussila, jolla on 30 vuoden kokemus strategioiden kehittämisestä ja viemisestä käytäntöön mitattavin tuloksin. Tervetuloa mukaan!

Tilaisuudessa äänessä

Kim Nyberg

Kim Nybergillä on yli 40 vuoden kokemus yrittäjyydestä. Vuonna 1989 hän myi 70-luvulla perustamansa viestintäyhtiön WPP–konsernille, minkä jälkeen hän toimi vuoteen 2008 asti Hill and Knowltonin Keski- ja Itä-Euroopan sekä Pohjoismaiden johtajana.

Vuonna 1999 hän perusti vaimonsa kanssa tietopalveluyhtiö M-Brainin, joka myytiin vuonna 2022 ruotsalaiselle pääomasijoitusyhtiö Monterrolle. Sekä Hill and Knowltonin että M-Brainin uransa aikana Kim toteutti monta rahoituskierrosta ja yrityskauppaa niin ostajan kuin myyjän rooleissa.


Tarja Jussila

Tarja vastaa Hill & Knowltonin ja Pohjoisranta BCW:n Suomen liiketoiminnoista ja toimii luotettuna neuvonantajana suomalaisille ja kansainvälisille organisaatioille perheyrityksistä kansainvälisiin pörssiyhtiöihin. Tarjan erityisosaamisalueita ovat strateginen B2B-viestintä, kriisiviestintä, yritysjärjestelyt ja sijoittajaviestintä, liiketoiminnan kehittämisen ja näihin liittyvien muutostilanteiden konsultointi, sekä työantajakuvan kehittäminen. Hänellä on vajaan 30 vuoden kokemus strategioiden kehittämisestä ja viemisestä käytäntöön mitattavin tuloksin.


Jaa tapahtuma

Katso myös nämä

Jäseniltä kuultua

Tule

Mukaan

Software Finland ry:n jäsenenä liityt elinvoimaiseen softa-alan yhteisöön, jossa opit huippuosaajilta, pääset jakamaan kokemuksia muiden yrittäjien ja johtajien kanssa, sekä kasvattamaan bisneksen kannalta elintärkeää verkostoasi.