Markkinoinnin ROI vuonna 2024

Alkaa: 25.01.2024 klo 08:30
Päättyy: 25.01.2024 klo 09:30

Tervetuloa kuulemaan miten suomalaiset markkinointipäättäjät aikovat investoida vuonna 2024 ja missä kanavassa ja teknologiassa on heidän mielestään paras ROI. Saat arvokasta taustatietoa muilta markkinoijilta oman yrityksesi markkinoinnin organisoimisen päätöksen teon tueksi . Asiantuntijana on Lianan kasvu- ja markkinointijohtaja Mika Tiainen.

Aamun koulutus on räätälöity sinulle, joka toimit softa-alan yrittäjänä, toimitusjohtajana tai muissa johtotehtävissä. Tulosten läpikäynti tarjoaa sinulle verrokkidataa markkinoinnin tilasta ja tehokkuudesta Suomessa ja helpottaa investointipäätöksiäsi kuluvana vuonna.

Tule ja opi tuntemaan kuinka suuria markkinointitiimit ovat Suomessa keskimäärin ja onko markkinoinnin ROI:n mittaaminen suosittua vai ei. Saat arvokasta verrokkidataa suomalaisista markkinoijilta siitä miten toimintaa kannattaa mahdollisesti organisoida.

Osallistumalla

  • Kuulet aikovatko markkinointipäättäjät investoida enemmän vai vähemmän markkinointiteknologiaan?
  • Hyödyntävätkö organisaatiot tällä hetkellä markkinointiteknologioita parhaalla tavalla?
  • Kuinka suuria markkinointitiimit keskimäärin ovat?
  • Mitataanko suomalaisissa markkinointitiimeissä markkinoinnin ROI:ta?
  • Millä teknologialla on paras ROI?

Tilaisuudessa äänessä

Mika Tiainen


Jaa tapahtuma

Katso myös nämä

Jäseniltä kuultua

Tule

Mukaan

Software Finland ry:n jäsenenä liityt elinvoimaiseen softa-alan yhteisöön, jossa opit huippuosaajilta, pääset jakamaan kokemuksia muiden yrittäjien ja johtajien kanssa, sekä kasvattamaan bisneksen kannalta elintärkeää verkostoasi.