Hybridityön maailmassa ohjelmistoyrityksellä on ennätysmäärä mahdollisuuksia kohdata asiakas. Kun lähes kaikki tieto ja tuotteet ovat kenen tahansa saatavilla globaalisti, onnistunut asiakaskohtaaminen on vahva kilpailuetu. Menestyksekkään kohtaamisen perusperiaatteet ovat samat välineestä riippumatta.
Miten siis onnistua asiakkaan kohtaamisessa? Se selviää, kun Software Finlandin studiovieraaksi saapuu viestintätoimisto Aivelan toimitusjohtaja Aino Pajukangas. Tule kuulolle!
Tilaisuus on tehty sinulle, joka mietit, millä keinoilla voit luoda asiakkaaseen hyvän yhteyden sekä digitaalisesti että kasvotusten, ja etenkin ohjelmistoyrityksen myynnistä, asiakaspalvelusta, markkinoinnista tai viestinnästä vastaaville ammattilaisille.
Miksi sinun kannattaa osallistua?
Aino Pajukangas on viestintäyrittäjä, joka on yli 20-vuotisen uransa varrella työskennellyt suomalaisen yrityselämän näköalapaikoilla toimittajana, tiedottajana sekä viestinnän johtotehtävissä valtakunnallisissa, monikansallisissa ja paikallisissa yrityksissä.
Asiakkaat yleensä kääntyvät Ainon puoleen, jos he eivät saa sidosryhmiään ymmärtämään tuottamaansa arvoa eli heidän viestinsä kaipaa kirkastamista, jos he eivät ehdi tai osaa itse tuottaa tehokasta sisältöä verkkosivuille tai somekanaviin, kun he tarvitsevat apua ja ohjausta somen, erityisesti LinkedInin, käytössä tai jos he haluavat saada viestinsä esiin journalistisessa mediassa.
Vapaa-aikanaan Aino kirjoittaa esikoiskirjaansa, treenaa salilla, kuuntelee äänikirjoja sekä samoilee koiransa kanssa luonnossa.