15.9.2022

Vuoden Ohjelmistoyrittäjää juhlitaan lokakuussa

Ohjelmisto- ja e-business ry palkitsee jälleen Vuoden Ohjelmistoyrittäjän. Tänä vuonna palkinto jaetaan 21. kerran. Palkinto on ohjelmistoalan arvostetuin vertaisilta saatu kunnianosoitus.

Vuoden Ohjelmistoyrittäjäksi valitaan alalla menestynyt ohjelmistoyrittäjä, joka on arvostettu alan toimija, menestynyt haasteellisinakin aikoina, esimerkillään edistänyt suomalaisen ohjelmistoteollisuuden kasvua ja toiminut innoittajana yrittäjävetoiselle kehitykselle.

Palkinnon saajasta päättää Ohjelmisto- ja e-business ry:n hallitus: puheenjohtaja Pekka Walkama ja varapuheenjohtaja Seppo Takanen sekä jäseninä Petri Aukia, Taija Engman, Niilo Fredrikson, Kimmo Koivu, Esa Luoto, Janina Luoto, Antti Pietilä, Juha Rokkanen, Vesa Sironen, Timo Vasankari ja Lassi Virtanen

Palkintojen jako on lokakuussa

Palkinto jaetaan vuosittain. Tänä vuonna se ojennetaan saajalle lokakuussa tilaisuudessa, jossa juhlitaan samalla myös Vuoden Digipalvelua, joka esimerkiksi parantaa yhteiskunnan toimivuutta, tuo iloa ihmisten elämään, helpottaa ikävän asian tekemistä tai sujuvoittaa arkea.

Palkintojuhlaan kutsutaan Ohjelmisto- e-business ry:n jäseniä, kutsuvieraita, sekä yhteistyökumppaneita.

Vuoden Ohjelmistoyrittäjänä aiemmin palkitut

Lisätiedot
Rasmus Roiha, toimitusjohtaja, Ohjelmisto- ja e-business ry, 0400 180434, rasmus@ohjelmistoebusiness.fi

Ohjelmisto- ja e-business ry on vuonna 1993 perustettu toimialan edustaja ja yritysjohdon yhteisö. Edistämme jäsenyritystemme menestymisen mahdollisuuksia kansainvälisesti kovenevassa kilpailussa. Mukana toimialaa koskevaan päätöksentekoon vaikuttamassa, alan tutkimusta ja koulutusta tukemassa sekä liiketoimintaansa kehittämässä on 700 ohjelmisto- ja ohjelmistovetoista yritystä.

Tule

Mukaan

Software Finland ry:n jäsenenä liityt elinvoimaiseen softa-alan yhteisöön, jossa opit huippuosaajilta, pääset jakamaan kokemuksia muiden yrittäjien ja johtajien kanssa, sekä kasvattamaan bisneksen kannalta elintärkeää verkostoasi.