Uppoudumme AI-klubissa 26.11. klo 9–10 (online) Microsoftin Eetu Roposen ja Juha Karvosen johdolla tekoälyn uusimpiin mahdollisuuksiin B2B-tuotteiden ja palveluiden kehittelyssä. Tutustumme kolmeen erilaiseen konkreettiseen käyttötapaukseen ja saamme tietää, miten ja millaisilla työvälineillä ne on rakennettu. Tapojemme mukaan tilaisuudessa on varattu aikaa myös Q&A:lle. Tervetuloa mukaan! Käsittelyssä on:

Case Sanoma Media 

Sanoma Media on johtava mediayhtiö Suomessa, ja se tunnetaan edistyksellisestä lähestymistavastaan lähetyksiin ja sisällön jakeluun. Sanoma on hyödyntänyt radio-ohjelmissaan Azure AI -palveluja, ja luonut niiden avulla räätälöidyn tekoääniäänityksen säätiedotteiden lukemiseen. Tekoälyn avulla Sanoma on voinut vähentää manuaalista työtä ja korvata ihmisten panosta säätiedotusten lukemisessa. Tutustu lisää

Case AinoAID

Suomalainen We Encourage -järjestö kehittää AinoAid™-nimistä palvelua, johon kuuluu asiantunteva tietopankki lähisuhdeväkivallasta sekä chatbot, joka hyödyntää generatiivista tekoälyä. Chatbotin avulla kuka tahansa voi keskustella omasta tilanteestaan ja ajatuksistaan, ja kattavalla tietopankilla koulutettu tekoäly mukauttaa vastauksensa jokaisen kysyjän erityistilanteeseen. Palvelun avulla apua on saatavilla ajasta ja paikasta riippumatta turvallisesti ja ilmaiseksi.

Case Volvo Group

Volvo Group on merkittävä kuorma-autojen, bussien, rakennuskoneiden ja teollisuusmoottoreiden valmistaja. Yhtiö on säästänyt 10 000 manuaalista työtuntia virtaviivaistamalla AI Document Intelligence –ratkaisun ja Power Automate -työkalun avulla esimerkiksi laskujen ja hyvityslappujen käsittelyä, tiedon irrottamista kuvista ja leimoista sekä käännöstöitä sisältäviä asiakirjaprosesseja.

Miksi osallistua?