Suurin osa meistä markkinoijista on jo tovin temmeltänyt generatiivisen tekoälyn kanssa. Perusasiat ovat hallussa, mutta välillä tuntuu vähän säätämiseltä? Pistemäisiä voittoja ja paljon trial-error-sessioita – Hyvä näin, sanoo Riitta Raesmaa, joka on työstänyt tekoälyn arkisen hyödyntämisen lisäksi edistyneempiin käyttötapoihin liittyviä käytännön prosesseja.

Luovan tekoälyn onnistunutta hyödyntämistä markkinoinnin monimutkaisemmissakin tehtävissä edistää suunnitelmallinen, neljän askeleen lähestymistapa. Riitta esittelee kehittämänsä 4P-prosessin, joka tarjoaa konkreettisen toimintamallin markkinoinnille tekoälyn hyödyntämisessä. Mitä 4P tässä yhteydessä tarkoittaa? Se paljastuu webinaarissa.

Pssst! ☝️ Webinaari sopii markkinoinnin lisäksi myös jokaiselle softafirman johtajalle, sillä luvassa on kokonaiskuvan hahmottelua.

Pieni disclaimer 👉 generatiivinen tekoäly kehittyy julmettua vauhtia ja siksi varaus sisällön osalta. Jos siis jotain aivan mullistavaa – joka on huomioitava – tapahtuu, sisältöä muokataan.

Olethan ajoissa paikalla. Tapahtumaa ei nauhoiteta. Se koetaan.