Suomalaiset ohjelmistoyritykset ovat vakiinnuttaneet asemansa vahvoina toimijoina Yhdysvaltain markkinoilla. Monet suomalaisyritykset kohtaavat kuitenkin edelleen haasteita pyrkiessään murtautumaan tälle markkinalle. Paikallisen liiketoimintakulttuurin ymmärtäminen myynnin, markkinoinnin, hinnoittelun ja jakelun näkökulmasta on olennaista, jos haluat houkutella ja sitouttaa asiakkaita tässä suuressa ja erittäin tuottoisassa markkinassa.
Liity mukaan Amcham Finlandin ja Software Finlandin järjestämään aamutilaisuuteen Making it in America perjantaina 4. huhtikuuta klo 8:30 Helsingissä. Keskustelussa käsitellään, kuinka suomalaiset ohjelmistoyritykset voivat menestyä Yhdysvaltain markkinoilla.
Tilaisuuden avauspuheenvuorot pitävät isäntämme Kimmo Havu (Valona Intelligence), Juha Berghäll (ONEiO) ja Rasmus Roiha (Software Finland). Heidän jälkeensä kuulemme asiantuntijapuheenvuorot Niclas Carlingilta (Manager Operations, Monterro) ja Lindsay Dansdillilta (Partner, Mercer Oak).
Tilaisuudessa tarkastelemme Niclas Carlingin johdolla suomalaisille ohjelmistoyrityksille avautuvia mahdollisuuksia ja haasteita Yhdysvaltain markkinoille laajentuessa.
Lisäksi Lindsay Dansdill kertoo ohjelmistojen myyntiin Yhdysvalloissa liittyvistä keskeisistä oikeudellisista näkökohdista ja siitä, miten riskejä voidaan hallita tehokkaasti. Keskustelussa käsitellään, kuinka suomalaiset ohjelmistoyritykset voivat menestyä Yhdysvaltain markkinoilla.
Tilaisuudessa on runsaasti aikaa kysymyksille sekä verkostoitumiselle alan kollegoiden kanssa. Älä jätä tätä tilaisuutta väliin – tapaa alan asiantuntijoita, luo arvokkaita kontakteja ja hanki tietoa, joka auttaa sinua menestymään Yhdysvaltain markkinoilla.