Software Finland ry:n HR-klubin fokuksessa olemme me ihmiset. Klubi tuo yhteen onnistumisen kokemuksia jakamaan, haastavista tilanteista oppimaan & ongelmia ratkaisemaan ihmisiä johtavat ja ihmisten hyvinvoinnista vastaavat ohjelmistoalan ammattilaiset.
Marraskuun livetilaisuudessa tapaamme IBM:n toimistolla aamiaisen merkeissä ja tutustumme käytännön case-esimerkkiin, jossa tekoäly on valjastettu henkilöstöhallinnon uudistamiseen sekä työntekijäkokemuksen parantamiseen. Tervetuloa kuulolle ja hakemaan parhaat opit omien prosessien tehostamiseen sekä verkostoitumaan alan kollegoiden kanssa!
Vuonna 2017 samaan aikaan, kun osa HR-prosesseista toimi yhä täysin manuaalisesti, IBM:n henkilöstöhallinto kohtasi kolme merkittävää haastetta: kutistuneen operointibudjetin, yhä monimutkaisemman sääntely-ympäristön ja kasvavat työntekijäodotukset.
Oli selvää, että näihin haasteisiin vastaaminen vaati enemmän kuin vain pieniä parannuksia tekemiseen. Tältä pohjalta syntyi AskHR, joka on kehittynyt yksinkertaisesta chatbotista tehokkaaksi tekoälyagentiksi. AskHR toimii tänä päivänä sekä HR-ammattilaisten työkaverina, että digitaalisena käyttöliittymänä työntekijöille ja esihenkilöille kaikkiin HR-palveluihin.
Tässä aamiaistilaisuudessa pääset tutustumaan, miten IBM on hyödyntänyt tekoälyä henkilöstöhallinnon uudistamiseen ja työntekijäkokemuksen parantamiseen. Opit konkreettisten esimerkkien avulla:
Tervetuloa mukaan ottaman haltuun, miten rutiinityöt muutetaan tekoälyn avulla lisäarvoksi ja HR viedään uudelle tasolle!