Tässä tilaisuudessa syvennymme Ohjelmistoalan markkinointi- ja viestintäkyselyn tulosten pohjalta markkinointiviestinnän resursointiin, budjetointiin ja mittaamiseen.


Asiantuntijana toimii yrittäjä Aino Pajukangas viestintätoimisto Aivelasta. Hän on 25-vuotisen uransa aikana auttanut lukuisia teknologiayrityksiä markkinointiviestinnän strategisessa suunnittelussa.

Käymme tilaisuudessa läpi Software Finlandin ja viestintätoimisto Aivelan viime vuonna toteuttaman Ohjelmistoalan markkinointi- ja viestintäkyselyn ennen julkaisemattomia tuloksia softa-alan yritysten markkinointiviestinnän resursseista, budjetoinnista ja markkinointiviestinnän tulosten mittaamisesta.

Tilaisuus on räätälöity erityisesti softa-alan markkinoinnista tai viestinnästä vastaaville ammattilaisille, yrittäjille, toimitusjohtajille sekä muille, jotka ovat kiinnostuneita kehittämään yrityksensä markkinointiviestintää.

Aiheeseen johdatellaan esittelemällä tutkimustulokset siitä, miten kyselyyn vastanneissa yrityksissä markkinointi on resursoitu ja miten markkinoinnin mittaaminen nähdään alan yrityksissä. Osallistujat saavat vinkkejä markkinoinnin tavoitteiden asettamiseen sekä SMART-mittareiden muodostamiseen.

Tämä tapahtuma on sinulle jos 👇

Tulethan ajoissa linjoille! Bitesize-tapahtumia ei tallenneta – ne koetaan!