[minti_button link=”https://www.lyyti.in/20201020_SaaSklubi_Case_Advance_B2B” target=”_blank” icon=”fa-chevron-right” appear=”true” color=”color-3″ size=”full”]Ilmoittaudu[/minti_button]
Miten SaaS-yrityksen kannattaa markkinoida? Erilaisten kikkojen, taktiikoiden ja kanavien viidakossa omalle yritykselle toimivan reseptin löytäminen tuntuu vaikealta. Tärkeintä on kuitenkin malttaa lähteä ratkomaan yhtälöä omista asiakkaista käsin. SaaS-klubin iltapäivässä oman näkökulmansa ja vinkkinsä teemaan kertovat Hanna Harjula kasvumarkkinointitoimisto Advance B2B:ltä ja Sanni Juoperi Howspacelta. Tämä iltapäivä sopii erityisesti scale up -vaiheen yrityksille, jotka haluavat rakentaa markkinoinnista merkittävän kasvun veturin.
Unohda kikat ja hackit – näin rakennat kestävää kasvua markkinoinnilla
Hanna Harjula, Business Unit Lead, Advance B2B
Hannan esityksessä avataan kasvumarkkinoinnin framework: kasvun pullonkaulojen tunnistamisesta asiakastiedon hyödyntämiseen, jatkuvaan kehittämiseen ja tulosten seurantaan. Mukana konkreettisia esimerkkejä ja vinkkejä, joita voit ottaa käyttöön omassa yrityksessäsi.
Pohjois-Amerikan valloitukseen vauhtia markkinoinnilla
Sanni Juoperi, Growth Marketer, Howspace
Howspace lähti valloittamaan Pohjois-Amerikkaa juuri koronan kynnyksellä. Sanni avaa puheenvuorossaan markkinoinnin merkittävää roolia kansainvälisessä kasvussa – mistä lähdettiin liikkeelle, mitä on saavutettu, ja mitä aiotaan tehdä seuraavaksi?
[minti_image img=”22756″ img_size=”300×330″ align=”center”][minti_member name=”Hanna Harjula” role=”Business Unit Lead @ Advance B2B”]Hanna vastaa Advance B2B:llä kasvumarkkinoinnin liiketoimintayksiköstä, joka auttaa kolmella mantereella toimivia SaaS-asiakkaitaan kasvamaan markkinoinnin keinoin.[/minti_member][minti_divider margin=”20px 0 20px 0″][minti_image img=”22755″ img_size=”300×330″ align=”center”][minti_member name=”Sanni Juoperi” role=”Growth Marketer @ Howspace”]Sanni on Howspacen kasvumarkkinoija, jonka työpäivät kuluvat muun muassa verkkosivukehitykseen, sisältömarkkinointiin ja asiakaspitoon liittyvien tehtävien parissa.[/minti_member][minti_divider margin=”20px 0 20px 0″]