Miten asiakkuuksista saadaan kasvun, kehittymisen tai kannattavuuden kivijalka? Tule kuulolle! Tässä webinaarissa tutustutaan asiakkuuksien johtamiseen käytännön hoitomallien avulla.
Asiakkuudet ovat omaisuuserä, jota on tarpeen vaalia huolella ja yrityksen tavoitteiden mukaisesti. Hoitomalli on tapa viedä asiakkuuksien johtaminen käytäntöön. Olisiko nyt aika nostaa oma asiakkuuksien hoito peräti kilpailuedun lähteeksi? Saat tilaisuudesta uusia ajatuksia ja ideoita pohdittavaksi oman asiakaskannan kehittämiseksi. 💡
Tilaisuudessa ääneen pääsee Pro Growth Consulting Oy:n partneri, VTM Virpi Europaeus. Virpillä on pitkä ja erittäin monipuolinen tausta asiakkuuksien johtamisesta: Hän on sparranut niin pörssiyhtiöitä, scale-up -vaiheessa olevia kuin pienempiäkin yrityksiä kasvun ja asiakkuuksien johtamisen edistämisessä, ja viimeiset kaksikymmentä vuotta etenkin ohjelmistoalan yrityksiä.
Virpi tulee lähestymään asiakkuuksien johtamista käytännönläheisesti ja esittelemään kolme mallia, jotka ovat osoittaneet toimivuutensa tosielämässä eli joiden avulla yritykset ovat saavuttaneet joko kasvua, parempaa kannattavuutta tai pystyneet kehittämään uusia tuotteita tai palveluita. 📈
Software Finlandin Asiakkuudet haltuun -webinaari on maksuton ja avoin vain yhdistyksen jäsenille ja kumppaneille.