Tässä tilaisuudessa syvennymme Ohjelmistoalan markkinointi- ja viestintäkyselyn tulosten pohjalta markkinointiviestinnän parhaisiin käytäntöihin.
Asiantuntijana toimii yrittäjä Aino Pajukangas viestintätoimisto Aivelasta. Hän on 25-vuotisen uransa aikana auttanut lukuisia teknologiayrityksiä markkinointiviestinnän strategisessa suunnittelussa.
Käymme tilaisuudessa läpi Software Finlandin ja viestintätoimisto Aivelan viime vuonna toteuttaman Ohjelmistoalan markkinointi- ja viestintäkyselyn ennen julkaisemattomia tuloksia softa-alan yritysten markkinointiviestinnän suunnittelusta.
Tilaisuus on räätälöity erityisesti softa-alan markkinoinnista tai viestinnästä vastaaville henkiöille, yrittäjille, toimitusjohtajille sekä muille, jotka ovat kiinnostuneita kehittämään yrityksensä markkinointiviestintää.
Aiheeseen johdatellaan esittelemällä tutkimustulokset siitä, miten, miksi ja millaisia kanavia ja keinoja kyselyyn vastanneet softa-alan yritykset käyttävät markkinoinnissaan. Mukaasi saat vinkkejä ja parhaita käytäntöjä oman yrityksesi markkinoinnin kanavastrategian muodostamiseen.
Tämä tapahtuma on sinulle jos:
Tule verkostoitumaan muiden softa-alan johtajien kanssa ja jakamaan kokemuksia markkinointiviestinnästä!
Aino Pajukangas on viestintäyrittäjä, joka on yli 20-vuotisen uransa varrella työskennellyt suomalaisen yrityselämän näköalapaikoilla toimittajana, tiedottajana sekä viestinnän johtotehtävissä valtakunnallisissa, monikansallisissa ja paikallisissa yrityksissä.
Asiakkaat yleensä kääntyvät Ainon puoleen, jos he eivät saa sidosryhmiään ymmärtämään tuottamaansa arvoa eli heidän viestinsä kaipaa kirkastamista, jos he eivät ehdi tai osaa itse tuottaa tehokasta sisältöä verkkosivuille tai somekanaviin, kun he tarvitsevat apua ja ohjausta somen, erityisesti LinkedInin, käytössä tai jos he haluavat saada viestinsä esiin journalistisessa mediassa.
Vapaa-aikanaan Aino kirjoittaa esikoiskirjaansa, treenaa salilla, kuuntelee äänikirjoja sekä samoilee koiransa kanssa luonnossa.