Tekoäly on saapunut myyntikentälle, ja sen vaikutus on merkittävä. Mutta mitä se tarkoittaa softa-alan johtajille, yrittäjille, myyntijohtajille ja myynnistä vastaaville? Pureudumme aiheeseen Petri Aukian johdolla.
Tässä tilaisuudessa tutkimme tekoälyn merkitystä myynnissä kolmella eri tasolla: strategisella, taktisella ja konkreettisella. Saatte tietoa ja työkaluja, jotka voivat auttaa teitä hyödyntämään tekoälyä tehokkaammin.
Olethan ajoissa paikalla, sillä tilaisuutta ei nauhoiteta, se koetaan. Materiaalit saatte tilaamalla Kamoon Digitalin uutiskirjeen.
Petri Aukia on strategiakonsulttina keskittynyt SaaS- ja konsultointiyrityksien auttamiseen ja tämän kevään aikana useimmissa hankkeissa on ollut tekoäly mukana joko pää- tai sivuroolissa. Petrillä on yrittäjänä kolmenkymmenen vuoden kokemus softa-alalta tuotekehityksen, strategiatyön, hallitustyön sekä myynnin kentiltä.