Luovan tekoälyn 4P-prosessi markkinoijalle

Alkaa: 28.05.2024 klo 09:00
Päättyy: 28.05.2024 klo 10:00

Suurin osa meistä markkinoijista on jo tovin temmeltänyt generatiivisen tekoälyn kanssa. Perusasiat ovat hallussa, mutta välillä tuntuu vähän säätämiseltä? Pistemäisiä voittoja ja paljon trial-error-sessioita – Hyvä näin, sanoo Riitta Raesmaa, joka on työstänyt tekoälyn arkisen hyödyntämisen lisäksi edistyneempiin käyttötapoihin liittyviä käytännön prosesseja.

Luovan tekoälyn onnistunutta hyödyntämistä markkinoinnin monimutkaisemmissakin tehtävissä edistää suunnitelmallinen, neljän askeleen lähestymistapa. Riitta esittelee kehittämänsä 4P-prosessin, joka tarjoaa konkreettisen toimintamallin markkinoinnille tekoälyn hyödyntämisessä. Mitä 4P tässä yhteydessä tarkoittaa? Se paljastuu webinaarissa.

Pssst! ☝️ Webinaari sopii markkinoinnin lisäksi myös jokaiselle softafirman johtajalle, sillä luvassa on kokonaiskuvan hahmottelua.

Pieni disclaimer 👉 generatiivinen tekoäly kehittyy julmettua vauhtia ja siksi varaus sisällön osalta. Jos siis jotain aivan mullistavaa – joka on huomioitava – tapahtuu, sisältöä muokataan.

Olethan ajoissa paikalla. Tapahtumaa ei nauhoiteta. Se koetaan.

Tilaisuudessa äänessä

Riitta Raesmaa

Riitta Raesmaa toimii pk- ja kasvuyrityskentässä konsulttina ja sparraajana. Hänellä on yli 30 vuoden kokemus markkinoinnista, viestinnästä ja liiketoiminnan kehittämisestä. Juuri nyt tekoälyn hyödyntäminen liiketoiminnassa on lähellä Riitan sydäntä. AI-mentorin roolissa hän on auttanut jo lukuisia organisaatioita.


Jaa tapahtuma

Katso myös nämä

Jäseniltä kuultua

Tule

Mukaan

Software Finland ry:n jäsenenä liityt elinvoimaiseen softa-alan yhteisöön, jossa opit huippuosaajilta, pääset jakamaan kokemuksia muiden yrittäjien ja johtajien kanssa, sekä kasvattamaan bisneksen kannalta elintärkeää verkostoasi.