Ohjelmistoyrittäjä, onko uusia asiakkaita vaikea saada? Tuntuuko, että markkinointi ei vedä?
Viimeistään pandemian aikana digimarkkinointi on osoittanut voimansa, koska suomalaisten verkossa viettämä aika on moninkertaistunut. Sisältömarkkinointi eli markkinointi asiakaslähtöisten sisältöjen avulla, on menestysresepti, jonka avulla herätät asiakkaan kiinnostuksen ja pidät hänestä kiinni.
Kun onnistut sisältömarkkinoinnissa, yrityksestänne voi kehittyä ohjelmistoalan ajatusjohtaja. Se tarkoittaa, että asiakkaat hakeutuvat itse luoksesi.
Haluatko tietää, miten voit muuttaa markkinointitapasi organisaatiokeskeisestä markkinoinnista asiakaskeskeiseksi sisältömarkkinoinniksi? Tervetuloa Sisältömarkkinoinnilla uutta kasvua –koulutukseen 10.11. klo 13.
Tiiviin koulutuksen jälkeen tiedät muun muassa:
Tervetuloa mukaan online hakemaan vinkit & työkalut, joiden avulla saatte markkinointiviestintään uutta imua!! Tilaisuus on tarkoitettu ohelmistoyrittäjille sekä muille markkinoinnista vastaaville softa-alan ammattilaisille.
Aino on laaja-alainen viestinnän ammattilainen. Hänen supervoimansa on nostaa asiakas esiin oikeiden kohderyhmien silmissä.
Viestintätoimisto Aivela on Ohjelmisto- ja e-business ry:n kumppani. Aivelan asiakkaiden joukkoon kuuluvat esimerkiksi Qvik, SD Worx, Kotopro, Louhi Networks, Neomore ja One4All Finland.
Aino tukee asiakkaidensa liiketoiminnan kasvua esim. kytkemällä viestinnän ja markkinoinnin osaksi liiketoimintastrategiaa, sparraamalla some- ja verkkoviestinnässä sekä löytämällä asiakkaastaan mediaa kiinnostavia näkökulmia.
Yli 22 viime vuoden aikana Aino on työskennellyt toimittajana, tiedottajana, viestintäpäällikkönä, viestintäjohtajana ja konsulttina valtakunnallisissa, monikansallisissa ja paikallisissa yrityksissä. Koulutukseltaan Aino on yhteiskuntatieteiden maisteri, ratkaisukeskeinen valmentaja ja lisäksi hän on suorittanut johtamisen ja yrittäjän erikoisammattitutkinnot (JET, YAT).