Mitä?
Workshop, jossa opit, miten markkinointia johdetaan & tehostetaan omalle firmalle käytännöllisellä datalla
Missä?
Workshop pidetään kahdessa osassa online (Zoom)
Milloin?
Päivä 1: to 29.9. klo 13–14.30
Päivä 2: to 27.10. klo 13–14.30
Jos softafirmaa kasvattaa mutu-tuntumalla, on menestys kiinni hyvästä tuurista. Onnistumisen todennäköisyyttä voi huomattavasti parantaa, kun päätöksenteko perustuu käytännölliseen dataan. Ohjelmisto- ja e-business ry:n jäsenille on nyt tarjolla tuhannen taalan paikka oppia johtamaan ja tehostamaan markkinointia sellaisella datalla, jota juuri oman yrityksen on hyödyllisintä seurata.
Aihetta lähestytään hands-on kaksiosaisessa workshopissa, markkinoijien markkinoijan, Peter Sandeenin johdolla.
Opit workshopissa tunnistamaan ne asiat, joita sinun yrityksessäsi kannattaa seurata, jotta markkinoinnista saadaan kaikki tehot irti ja sitä on helpointa johtaa. Tältä pohjalta rakennat oman markkinoinnin dashboardin, jossa yrityksellesi tärkein data on esillä ja saatavilla mahdollisimman kätevässä muodossa päätöksentekoa helpottamaan. Workshopin jälkeen tiedät käytännössä:
Tilaisuus on tarkoitettu etenkin softayritysten myynnistä ja markkinoinnista vastaaville sekä muille yrityksen kasvattamisesta innostuneille Ohjelmisto- ja e-business ry:n jäsenille. Paikkoja on rajoitetusti, vain 15 nopeimmalle ilmoittautujalle, joten varaa paikkasi heti! Huomaathan, että tähän tilaisuuteen voi osallistua vain 1 henkilö per yritys. Workshop pidetään kahdessa osassa ja samalla lomakkeella ilmoittaudutaan kumpaankin sessioon. Tervetuloa mukaan!
Peter Sandeenia kutsutaan usein ”markkinoijien markkinoijaksi”, koska yli puolet hänen asiakkaista ovat markkinoinnin asiantuntijoita. He palkkaavat hänet ymmärtääkseen paremmin, mikä motivoi ihmiset ostamaan heiltä, mikä erottaa heidät parhaiten kilpailijoista ja mikä vaikuttaa heidän tuloksiinsa eniten. Lähes kaikki hänen asiakkaat ovat englanninkielisestä maailmasta ja toimivat globaaleilla markkinoilla. Peterin lähestymistapa perustuu yli vuosikymmeneen konversio-optimointia eli sen tutkimiseen, mikä vaikuttaa markkinointituloksiin johdonmukaisimmin.